Шестой школьный

ПЛАН

выхаваўчых мерапрыемстваў у 6-ы школьны дзень тыдня з навучэнцамі дзяржаўнай установы адукацыі “Багданаўская сярэдняя школа”

на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года

Месяц

Дата

Назва мерапрыемства

Клас

Адказныя

Студзень

13.01

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Даніленка М.М.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

1.  Пазнавальная праграма “Вітаміны я люблю –

быць здаровым я хачу”

2. Гульня-падарожжа “Лабірынт здароўя”

3. Інтэлектуальная гульня “Зрабі здаровы выбар!”

20.01

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Гіль Т.Ч.

Віленцій Я.В.

1. Конкурс малюнкаў “Прафесія - выратавальнік”

2. Гадзіна зносін “Выбар прафесіі – гэта сур’ёзна”

3. Дзелавая гульня “Дороги, которые мы выбираем”

27.01

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

 

Явідовіч А.С.

Палубінская Ю.А.

Садоўская С.І.

1. Сямейная гасцёўня “Як добра, калі мы разам”

2. Творчы конкурс “Мая сям’я”

3. Круглы стол “Уважение к родителям – залог успешной семьи в будущем”

Люты

03.02

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання, духоўна-маральнага выхавання

 

1-4

5-7

8-11

11

 

 

Даніленка М.М.

Гардынец І.Б.

Віленцій Я.В.

Іванчык Н.А.

Крымоўская В.А.

1. Гульня-падарожжа «Ёсць такі таленавіты народ»

2. Прэзентацыя-экскурс “Памяць, якой не будзе забыцця…”

3. Інтэрактыўны занятак «Патриотизм! Как много в этом слове»

4. Вечар сустрэчы выпускнікоў “Гартаючы школьныя старонкі”

10.02

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

 

5-7

8-11

 

Крымоўская В.А.

 

Гіль Т.Ч.

Іванчык Н.А.

1. Квэст-гульня “Сакрэты здаровага харчавання са смяшарыкамі”

2. Гульня-падарожжа  “Асновы здаровага ладу жыцця”

3. Выступленне агітбрыгады “Мы за ЗЛЖ”

 

17.02

 

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Явідовіч А.С.

Палубінская Ю.А.

Гардынец А.М.

1. Квэст-гульня “Юныя майстры”

2. КВІЗ-віктарына “У свеце прафесій”

3. Прафарыентацыйная гульня “Наша дарога ў заўтра”

 

24.02

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Вайшнаровіч І.А.

Садоўская С.І.

1. Гульнёвая праграма  “Сямейны калейдаскоп”

2. Конкурс-гульня “Наша дружная сям’я”

3. Інтэрактыўны дыялог “Бацькоўскі аўтарытэт”

 

 

Сакавік

02.03

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання, духоўна-маральнага выхавання

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Крымоўская В.А.

Гардынец І.Б.

Гардынец А.М.

1. Час зносін “Што такое сяброўства?”

2. Вусны часопіс “Я памятаю… Я ганаруся”

3. Гульня “Сваімі словамі”

 

09.03

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Палубінская Ю.А.

Садоўская С.І.

1. Пазнавальная гульня “Сябры нашага здароўя”

2. Свая гульня “Правільнае харчаванне – залог здароўя”

3. Інтэрактыўны дыялог  “Не переступай черту”

 

16.03

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Явідовіч А.С.

Вайшнаровіч І.А.

Віленцій Я.В.

1.              Конкурсная праграма “Клуб вясёлых майстроў”

2. КВІЗ “Па хвалях прафесій”

3. КВІЗ “Всё о профессиях”

 

23.03

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1. Гульнёвая праграма “Сямейны калейдаскоп”

2. Конкурс малюнкаў “Мая сям’я – маё багацце”

3. Адкрыты мікрафон “”Шчаслівая сям’я – гэта…”

4. Сямейны фотаальбом “Мая сям’я і нашы традыцыі”

 

1-4

5-7

8-11

Даніленка М.М.

Гіль Т.Ч.

Іванчык Н.А.

 

 

Красавік

06.04

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Міхалоўская Н.М.

Палубінская Ю.А.

Садоўская С.І.

1. Гульня-падарожжа “Жыву ў Беларусі і тым ганаруся”

2. КВІЗ-віктарына “Святыні роднай зямлі”

3. Эрудыт-круіз “Краіна мая Беларусь”

 

13.04

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

 

5-7

 

8-11

 

Явідовіч А.С.

 

Гіль Т.Ч.

 

Віленцій Я.В.

1. Гульнявая праграма “Каб здаровым моцным быць, трэба са спортам дружыць”

2. Сямейнае спартыўнае свята “Вместе весело – вместе безопасно!”

3. Квэст “Да! Здоровому образу жизни”

 

20.04

 

 

 

 

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Даніленка М.М.

Гардынец І.Б.

Іванчык Н.А.

1. Конкурс малюнкаў “Прафесіі павышанай рызыкі”

2. Вусны часопіс “Шлях у прафесію пачынаецца ў школе”

3. Заняткі з элементамі трэнінга “Кім быць? Кім стаць?”

27.04

 

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Крымоўская В.А.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

1. Конкурс малюнкаў “Мы малюем шчасце”

2. Гульня-практыкум “Сямейныя ролі”

3. Зварот у будучыню “Я і мая шчаслівая сям’я”

 

 

Май

04.05

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання, духоўна-маральнага выхавання

 

 

1. Гульня-віктарына “Падарожжа па Беларусі”

2. Квэст-гульня “Хочешь мира? Помни о войне!”

3. Акцыя “Мы памятаем! Мы шануем! Мы ганарымся!”

1-4

5-7

   8-11

Явідовіч А.С.

Гардынец І.Б.

Іванчык Н.А.

11.05

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

 

1. Фотавыстава “Семь Я”

2. Агітбрыгада “Казка пра ЗЛЖ”

3. Велапрагулка “Сцяжынкамі роднай старонкі”

1-4

5-7

8-11

 

Даніленка М.М.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

 

18.05

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

 

1. Вусны часопіс “Цікавыя прафесіі вакол нас”

2. Квэст-гульня “Прафесіі вакол мяне”

3. Анлайн- гульня “Трудом мы славим край родной”

1-4

5-7

8-11

Міхалоўская Н.М.

Гіль Т.Ч.

Садоўская С.І.

25.05

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1.          Фотавыстава “Сямейная крэпасць: праверана часам”

2.          КТД “Дружная сям’я – дружны клас”

3.          Сямейная гадзіна “Когда в семье все вместе, то и душа на месте”

1-4

 

5-7

8-11

 

Крымоўская В.А.

 

Палубінская Ю.А.

Віленцій Я.В.

 

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце                                                              Я Б.Аляшкевіч

 

 

 

 

ПРАЕКТ ШОСТАГА ШКОЛЬНАГА ДНЯ “Выхоўваем патрыётаў”

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

«Багданаўскі навучальна-педагагічны комплекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа»

 

 

 

 

 

 

 

ПРАЕКТ ШОСТАГА ШКОЛЬНАГА ДНЯ

 

“Выхоўваем патрыётаў”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіраўнік праекта:

Аляшкевіч Я.Б., намеснік

дырэктара па выхаваўчай

рабоце

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Багданаў, 2022

 

Актуальнасць

 

Задача забеспячэння эфектыўнай занятасці навучэнцаў у суботні дзень у цяперашні час з'яўляецца неад'емнай часткай адукацыйнага працэсу ўстановы адукацыі.

Мы лічым неабходным стварыць умовы для пашырэння сферы інтарэсаў нашых дзяцей, навучыць іх адпачываць цікава, разнастайна і карысна.

Ключавым момантам з'яўляецца забеспячэнне выразнай арганізацыі вольнага часу дзяцей і падлеткаў - далучэнне навучэнцаў у фізкультурна-аздараўленчую, працоўную і культурна-досуговую дзейнасць, спорт, турызм, мастацкую і тэхнічную творчасць, у розныя аб'яднанні па інтарэсах, забеспячэнне паўнацэннага функцыянавання камп'ютарнага класа і спартыўнай базы ўстановы адукацыі.

Выхаваўчая работа ўстановы адукацыі заснавана на грамадзянска-патрыятычным, духоўна-маральным і прававым выхаванні; развіцці дзіцячых і моладзевых ініцыятыў, фарміраванні здаровага ладу жыцця навучэнцаў; працоўным выхаванні, выхаваўчай рабоце з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій; удасканаленні сістэмы ўзаемадзеяння адукацыйнай установы з сям'ёй.

Дзейнасць педагагічнага калектыву па арганізацыі шостага навучальнага дня павінна адказваць разнастайным патрэбам навучэнцаў і іх бацькоў.

Арганізацыя шостага навучальнага дня ўспрымаецца педагагічным калектывам як складаны комплексны працэс, які закранае ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу, паколькі яго эфектыўнасць напрамую залежыць ад калегіяльнага падыходу ў пабудове мадэлі дзейнасці, распрацоўцы індывідуальнай, канкрэтнай формулы суботняга дня.

Арганізаваныя такім чынам мерапрыемствы ў суботні дзень павялічваюць прастору, у якім дзеці могуць развіваць сваю актыўнасць, дэманстраваць тыя якасці, якія часта застаюцца незапатрабаванымі ў навучальным працэсе. Неабходна імкнуцца да таго, каб у шосты дзень тыдня навучэнцы маглі прымаць актыўны ўдзел у мерапрыемствах, накіраваных на ўмацаванне фізічнага, псіхалагічнага і маральнага здароўя школьнікаў, іх інтэлектуальнага развіцця, грамадзянскага станаўлення, а таксама атрымліваць станоўчы эмацыйны зарад. Праца ўстановы адукацыі ў шосты дзень таксама можа аказаць станоўчы ўплыў на прафілактыку злачынстваў і правапарушэнняў.

 

 

Мэта:

фарміраванне адзінай адукацыйнай прасторы ў шосты школьны дзень, накіраванай на стварэнне адпаведных умоў для фарміравання грамадзяніна і патрыёта, адказнага сем'яніна, канкурэнтаздольнай асобы, здольнай прымаць асэнсаваныя рашэнні, эфектыўнай працоўнай і прафесійнай дзейнасці, якая спрыяе развіццю і росквіту Рэспублікі Беларусь; фарміраванне ў падрастаючага пакалення адказнага стаўлення да свайго здароўя як асобаснай і сацыяльнай каштоўнасці.

 

Задачы:

- выхаванне патрыятычна настроенай моладзі з самастойным мысленнем, якая валодае творчым светапоглядам, прафесійнымі ведамі, якая дэманструе высокую культуру, адказнасць і здольнасць прымаць самастойныя рашэнні.

- садзейнічанне ў набыцці ведаў, развіцці навыкаў і ўменняў здаровага ладу жыцця, захаванні і ўмацаванні здароўя, маральнага, бяспечных і адказных паводзін.

- стварэнне ўмоў для развіцця ініцыятывы кожнага дзіцяці, фарміравання і праяўлення лідарскіх якасцей навучэнцаў.

павышэнне эфектыўнасці працоўнага выхавання падлеткаў, ўкараненне новых падыходаў да яго арганізацыі.

- аказанне эфектыўнай сацыяльна-педагагічнай падтрымкі і псіхалагічнай дапамогі

- арганізацыя работы самакіравання, дзіцячых і моладзевых сацыяльна значных ініцыятыў, выкарыстанне патэнцыялу моладзевых і дзіцячых грамадскіх арганізацый.

- стварэнне ўмоў для ўдзелу сем'яў у выхаваўчым працэсе.

 

Асноўныя напрамкі выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

 

- грамадзянска-патрыятычнае і духоўна-маральнае, прававое выхаванне;

- развіццё дзіцячых і маладзёжных ініцыятыў, самакіравання;

- падрыхтоўка да працы і выбар прафесіі;

- прадухіленне супрацьпраўных дзеянняў навучэнцаў;

- спартыўна-масавыя і фізкультурна-аздараўленчыя мерапрыемствы;

- праца з бацькамі.

 

Удзельнікі праекта:

 

- навучэнцы 1-10 класаў;

- бацькі (законныя прадстаўнікі) навучэнцаў;

- настаўнікі;

 

 

 

 

Механізм рэалізацыі праекта:

Этапы

Чаканыя вынікі

 

Арганізацыйны

 

(май - верасень 2022)

 

1. Стварэнне творчай групы для рэалізацыі праекта шостага школьнага дня “Выхоўваем патрыётаў”

2. Аналіз і адбор метадычнай літаратуры па дадзенай праблеме.

3. Арганізацыя супрацоўніцтва паміж бацькамі і ўстановай адукацыі.

4. Стварэнне умоў для ўдасканалення формаў і метадаў пазаўрочнай дзейнасці настаўнікаў і вучняў.

 

Асноўны

(верасень 2022 - май 2023)

 

Арганізацыя работы па напрамках праекта.

2. Актыўны ўдзел законных прадстаўнікоў ў мерапрыемствах, якія праводзяцца ў рамках праекта "шосты школьны дзень".

3. Удзел у раённых спаборніцтвах па плане ўпраўлення па адукацыі, спорту і турызму Валожынскага райвыканкама на 2022, 2023 гады.

4. Кантроль за выкананнем мерапрыемстваў, запланаваных у рамках праекта

 

Заключны

(май - чэрвень, 2023).

1.    Апрацоўка вынікаў маніторынгу ўдзелу дзяцей і бацькоў у мерапрыемствах шостага школьнага дня (май-чэрвень, 2023 года).

2.      Абагульненне вопыту, заснаванага на выніках рэалізацыі праекта.

3. Падвядзенне вынікаў рэалізацыі праекта (да 03.07.2023 года).

 

 

 

 

 

 

 

 

Крытэрыі і паказчыкі поспеху праекта:

Крытэрыі

 

Паказчыкі

 

 

1

Стан здароўя навучэнцаў

 

Ўмацаванне фізічнага і маральнага здароўя дзяцей. Высокая прадукцыйнасць, нізкая стомленасць, адсутнасць турботы

 

2

Занятасць навучэнцаў

Максімальнае ўцягванне дзяцей у арганізаваныя мерапрыемствы, у тым ліку якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

 

 

3

Праява асобы навучэнцаў

 

Павышэнне творчага патэнцыялу кожнага дзіцяці, рэалізацыя яго асабістага “я”.

 

4

Узровень згуртаванасці каманды

 

Кожны вучань займае годнае месца ў калектыве, удзельнічае ва ўсіх формах групавой дзейнасці

 

5

Задаволенасць вучняў, настаўнікаў, бацькоў

 

Сумесны ўдзел у справах

 

6

Наведвальнасць

 

Удзел навучэнцаў у праектных мерапрыемствах

 

 

 

 

Рэсурсная падтрымка рэалізацыі праекта.

 

кадры: падрыхтоўка педагагічных работнікаў для праектнай працы;

метадычныя: распрацоўка метадычнага матэрыялу, які забяспечвае працу над праектам; публікацыя сцэнарных распрацовак, метадычных рэкамендацый;

арганізацыйныя: каардынацыя работы па праекце; арганізацыя ключавых кейсаў у рамках праекта;

матэрыял: аказанне фінансавай падтрымкі.

 

 

 

Вынікі:

 

- максімальная занятасць вучняў у шосты школьны дзень;

- арганізацыя розных сацыяльна значных забаўляльных мерапрыемстваў;

- пашырэнне актыўнага ўдзелу бацькоў у адукацыйных мерапрыемствах у шосты школьны дзень;

- актывізацыя дзейнасці дзіцячых і маладзёжных аб'яднанняў і арганізацый;

- удасканаленне работы органаў самакіравання;

- павышэнне ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці і ўмацаванне здароўя навучэнцаў.

 

Цыклаграма шостага школьнага дня

1-ая субота – Дзень грамадзянскага і патрыятычнага, духоўна-маральнага выхавання

2-ая субота – Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

3-ая субота – Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

4-ая субота – Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

5-ая субота - Дзень традыцый установы адукацыі “Восеньскі кірмаш”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

свернуть