Шестой школьный

ПЛАН

выхаваўчых мерапрыемстваў у 6-ы школьны дзень тыдня з навучэнцамі

дзяржаўнай установы адукацыі “Багданаўская сярэдняя школа”

на І паўгоддзе 2024/2025 навучальнага года

Месяц

Дата

Назва мерапрыемства

Клас

Адказныя

Верасень

07.09

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання

 

1-4

 

5-7

 

8-11

 

Явідовіч А.С.

 

Вайшнаровіч І.А.

 

Гардынец А.М.

1.         Жывая газета «Мой край – Беларусь сінявокая»       

2.         Віртуальная экскурсія ў мемарыяльны комплекс “Брэсцкая крэпасць-герой”

3.         Квэст-гульня «Беларускія пісьменнікі» (да Дня беларускай пісьменнасці)

 

14.09

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

5-7

8-11

 

5-8

 

Крымоўская В.А.

Рыжаненкаў М.В.

Мітраховіч В.І.

 

Крымоўская В.А.

1.         Квэст-гульня “Азбука здароўя”

2.         Круглы стол «Жизнь дана, чтобы жить»

3.         Заняткі з элементамі трэнінга “Як навучыцца быць адказным за свае ўчынкі!”

4.         Інтэлектуальна-забаўляльная гульня «Піянерскі КВІЗ»

21.09

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі. Дзень народнага адзінства (17.09.)

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Даніленка М.М.

Іванчык Н.А.

Жукоўская А.У.

1.         Квэст-гульня «Юныя майстры»

2.         Прафесійная гульня «Турнір знаўцаў прафесій»

3.         Дзелавая гульня з элементамі трэнінга “Лабірынт выбару”

 

28.09.

Дзень ўзаемадзеяння з сям’ёй

 

1-4

5-7

8-11

Міхалоўская Н.М.

Вайшнаровіч І.А.

Гіль Т.Ч.

1. Пазнавальная праграма “Шчасце нараджаецц ў сям’і”

2. Інтэрактыўная гульня “Формула шчаслівай сям’і”

3. Выстава хатняй выпечкі “Слава миру на земле! Слава хлебу на столе!”

 

Кастрычнік

05.10

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага, духоўна-маральнага выхавання

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Крымоўская В.А.

Рыжаненкаў М.В.

Мітраховіч В.І.

Крымоўская В.А., педагог-арганізатар

1.    Конкурс малюнкаў «Сваёй краінай ганаруся!»

2.    Час зносін “Дарогай дабрыні”

3.    Святочная праграма, да Дня настаўніка “С любовью, к Вам учителя!”

4.    Калаж “Нашы любімыя настаўнікі”

 

12.10

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

5-7

8-11

 

Явідовіч А.С.

Іванчык Н.А.

Гардынец А.М.

1.    Гульня-падарожжа “Знаёмства з краінай Здароўя”

2.    Спартыўная эстафета «Вясёлыя старты»

3.    Дасугавая праграма «Чай пить – долго жить»

 

19.10

 

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Вайшнаровіч І.А.

Гіль Т.Ч.

1.             Пазнавальная гульня “Дзе праца, там і шчасце”

2.             Дзелавая гульня “У свеце прафесій

3.             Круглы стол “Мая будучая прафесія”

4.              

26.10

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

1-4

5-7

8-11

8-11

 

Даніленка М.М.

Рыжаненкаў М.В.

Жукоўская А.М.

Садоўская С.І., педагог сацыяльны

1.              Пазнавальна-гульнявая праграма “Ад нараджэння сям’і да нашых дзён”

2.              Сямейная гасцінная «Сцяжынка школьная мая»

3.              Час зносін “Шчасце нараджаецца ў сям’і”

4.              Заняткі з элементамі трэнінга “Жизнь прекрасна”

 

Лістапад

02.11

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага, духоўна-маральнага выхавання

 

 

1-4

 

5-7

 

8-11

 

 

Міхалоўская Н.М.

 

Іванчык Н.А.

 

Гіль Т.Ч.

Гардынец І.Б.,

кіраўнік ВПВ

1.     Завочнае падарожжа “Беларускі край – жыцця майго старонка”

2.     Краязнаўчы турнір “Беларусам я завуся, родным краем ганаруся»

3. Інтэрактыўная гутарка “Мы гэтай зямлі прадаўжэнне”

4. Інтэрактыўная гульня “Родны свой край любі і вывучай”

09.11

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

 

 

1-4

5-7

8-11

7-9

 

 

Даніленка М.М.

Вайшнаровіч І.А.

Жукоўская А.В.

Садоўская С.І., педагог сацыяльны

1.    Міні-кафэ «Коктейль здоровья»

2.    Паласа перашкод «Па маршруце юных рабінзонаў»

3.    Квэст  “Востраў скарбаў”

4.    Прафілактычны занятак “Падлетак у свеце шкодных звычак”

16.11

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі “Усё ў тваіх руках”

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Явідовіч А.С.

Рыжаненкаў Н.В.

Мітраховіч В.І.

1.             Майстэр-клас «Чароўны свет аплікацыі»

2.             Квэст-гульня «Прафесіі вакол мяне»

3.             Прафарыентацыйная гульня «Прафесіі вакол нас»

 

23.11.

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1.             Фотавыстава “Мая сям’я – маё шчасце”

2.             Фотакалаж “Я і мая сям’я” (разам з бацькамі)

3.              Гадзіна зносін “Мой отчий дом, моя семья”

1-4

5-7

8-11

Крымоўская В.А.

Іванчык Н.А.

Гардынец А.М.

 

30.11.

Работа па накірунку ўстановы адукацыі

 

 

 

Даніленка М.М.

 

Вайшнаровіч І.А.

 

Гіль Т.Ч.

Садоўская С.І.

1.         Пазнавальная гадзіна “Когда шалость становится правонарушением”

2.         Інфармацыйны квілт «Знак качества и другие «магические» знаки»

3.    Прававы дыялог “Будь на стороне Закона”

4.         Прававая майстэрня «И у тебя, и у меня общие права»

1-4

 

5-7

 

8-11

7-9

 

Снежань

07.12

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Рыжаненкаў М.В.

Жукоўская А.У.

1.             Квэст-гульня «Збяры Беларусь у сваім сэрцы»

2.             Гадзіна зносін «Патрыятызм – праўдзівы і ўяўны»

3.             Падарожжа-віктарына “Беларусь у маім сэрцы”

14.12

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

5-7

8-11

 

8-9

 

Крымоўская В.А.

Іванчык Н.А.

Гіль Т.Ч.

Садоўская С.І., педагог сацыяльны

1.    Гульня-віктарына “Сакрэты здаровага харчавання са Смяшарыкамі”

2.    Квэст-гульня “Питаемся правильно и красиво”

3.    Квэст-гульня “Быць здаровым здорава!”

4.    Круглы стол “Нет буллингу ”

21.12

 

 

 

 

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Явідовіч А.С.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

1.    Гульнявая праграма «Падарожжа ў свет прафесій»

2.    КТС “Падарунак для ёлкі”

3.    Вусны часопіс “Выбар прафесіі – шлях да поспеху”

 

28.12

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Міхалоўская Н.М.

Іванчык Н.А.

Мітраховіч В.І.

1.    Фотавыстава “Сям’я – чароўны сэнс жыцця!”

2.    Круглы стол “За руку з сям’ёй”

3.    Відэапаштоўка  “З надыходзячым Новым годам!”

 

 

 

 

 

 

ПРАЕКТ ШОСТАГА ШКОЛЬНАГА ДНЯ “Выхоўваем патрыётаў”

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

«Багданаўская сярэдняя школа»

 

 

 

 

 

 

 

ПРАЕКТ ШОСТАГА ШКОЛЬНАГА ДНЯ

 

“Выхоўваем патрыётаў”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіраўнік праекта:

Аляшкевіч Я.Б., намеснік

дырэктара па выхаваўчай

рабоце

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Багданаў, 2024

 

Актуальнасць

 

Задача забеспячэння эфектыўнай занятасці навучэнцаў у суботні дзень у цяперашні час з'яўляецца неад'емнай часткай адукацыйнага працэсу ўстановы адукацыі.

Мы лічым неабходным стварыць умовы для пашырэння сферы інтарэсаў нашых дзяцей, навучыць іх адпачываць цікава, разнастайна і карысна.

Ключавым момантам з'яўляецца забеспячэнне выразнай арганізацыі вольнага часу дзяцей і падлеткаў - далучэнне навучэнцаў у фізкультурна-аздараўленчую, працоўную і культурна-досуговую дзейнасць, спорт, турызм, мастацкую і тэхнічную творчасць, у розныя аб'яднанні па інтарэсах, забеспячэнне паўнацэннага функцыянавання камп'ютарнага класа і спартыўнай базы ўстановы адукацыі.

Выхаваўчая работа ўстановы адукацыі заснавана на грамадзянска-патрыятычным, духоўна-маральным і прававым выхаванні; развіцці дзіцячых і моладзевых ініцыятыў, фарміраванні здаровага ладу жыцця навучэнцаў; працоўным выхаванні, выхаваўчай рабоце з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій; удасканаленні сістэмы ўзаемадзеяння адукацыйнай установы з сям'ёй.

Дзейнасць педагагічнага калектыву па арганізацыі шостага навучальнага дня павінна адказваць разнастайным патрэбам навучэнцаў і іх бацькоў.

Арганізацыя шостага навучальнага дня ўспрымаецца педагагічным калектывам як складаны комплексны працэс, які закранае ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу, паколькі яго эфектыўнасць напрамую залежыць ад калегіяльнага падыходу ў пабудове мадэлі дзейнасці, распрацоўцы індывідуальнай, канкрэтнай формулы суботняга дня.

Арганізаваныя такім чынам мерапрыемствы ў суботні дзень павялічваюць прастору, у якім дзеці могуць развіваць сваю актыўнасць, дэманстраваць тыя якасці, якія часта застаюцца незапатрабаванымі ў навучальным працэсе. Неабходна імкнуцца да таго, каб у шосты дзень тыдня навучэнцы маглі прымаць актыўны ўдзел у мерапрыемствах, накіраваных на ўмацаванне фізічнага, псіхалагічнага і маральнага здароўя школьнікаў, іх інтэлектуальнага развіцця, грамадзянскага станаўлення, а таксама атрымліваць станоўчы эмацыйны зарад. Праца ўстановы адукацыі ў шосты дзень таксама можа аказаць станоўчы ўплыў на прафілактыку злачынстваў і правапарушэнняў.

 

 

Мэта:

фарміраванне адзінай адукацыйнай прасторы ў шосты школьны дзень, накіраванай на стварэнне адпаведных умоў для фарміравання грамадзяніна і патрыёта, адказнага сем'яніна, канкурэнтаздольнай асобы, здольнай прымаць асэнсаваныя рашэнні, эфектыўнай працоўнай і прафесійнай дзейнасці, якая спрыяе развіццю і росквіту Рэспублікі Беларусь; фарміраванне ў падрастаючага пакалення адказнага стаўлення да свайго здароўя як асобаснай і сацыяльнай каштоўнасці.

 

Задачы:

- выхаванне патрыятычна настроенай моладзі з самастойным мысленнем, якая валодае творчым светапоглядам, прафесійнымі ведамі, якая дэманструе высокую культуру, адказнасць і здольнасць прымаць самастойныя рашэнні.

- садзейнічанне ў набыцці ведаў, развіцці навыкаў і ўменняў здаровага ладу жыцця, захаванні і ўмацаванні здароўя, маральнага, бяспечных і адказных паводзін.

- стварэнне ўмоў для развіцця ініцыятывы кожнага дзіцяці, фарміравання і праяўлення лідарскіх якасцей навучэнцаў.

павышэнне эфектыўнасці працоўнага выхавання падлеткаў, ўкараненне новых падыходаў да яго арганізацыі.

- аказанне эфектыўнай сацыяльна-педагагічнай падтрымкі і псіхалагічнай дапамогі

- арганізацыя работы самакіравання, дзіцячых і моладзевых сацыяльна значных ініцыятыў, выкарыстанне патэнцыялу моладзевых і дзіцячых грамадскіх арганізацый.

- стварэнне ўмоў для ўдзелу сем'яў у выхаваўчым працэсе.

 

Асноўныя напрамкі выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

 

- грамадзянска-патрыятычнае і духоўна-маральнае, прававое выхаванне;

- развіццё дзіцячых і маладзёжных ініцыятыў, самакіравання;

- падрыхтоўка да працы і выбар прафесіі;

- прадухіленне супрацьпраўных дзеянняў навучэнцаў;

- спартыўна-масавыя і фізкультурна-аздараўленчыя мерапрыемствы;

- праца з бацькамі.

 

Удзельнікі праекта:

 

- навучэнцы 1-11 класаў;

- бацькі (законныя прадстаўнікі) навучэнцаў;

- настаўнікі;

 

 

 

 

Механізм рэалізацыі праекта:

Этапы

Чаканыя вынікі

 

Арганізацыйны

 

(май - верасень 2023)

 

1. Стварэнне творчай групы для рэалізацыі праекта шостага школьнага дня “Выхоўваем патрыётаў”

2. Аналіз і адбор метадычнай літаратуры па дадзенай праблеме.

3. Арганізацыя супрацоўніцтва паміж бацькамі і ўстановай адукацыі.

4. Стварэнне умоў для ўдасканалення формаў і метадаў пазаўрочнай дзейнасці настаўнікаў і вучняў.

 

Асноўны

(верасень 2024 - май 2025)

 

Арганізацыя работы па напрамках праекта.

2. Актыўны ўдзел законных прадстаўнікоў ў мерапрыемствах, якія праводзяцца ў рамках праекта "шосты школьны дзень".

3. Удзел у раённых спаборніцтвах па плане ўпраўлення па адукацыі, спорту і турызму Валожынскага райвыканкама на 2024/2025 гады.

4. Кантроль за выкананнем мерапрыемстваў, запланаваных у рамках праекта

 

Заключны

(май - чэрвень, 2025).

1.    Апрацоўка вынікаў маніторынгу ўдзелу дзяцей і бацькоў у мерапрыемствах шостага школьнага дня (май-чэрвень, 2024 года).

2.      Абагульненне вопыту, заснаванага на выніках рэалізацыі праекта.

3. Падвядзенне вынікаў рэалізацыі праекта (да 03.07.2025 года).

 

 

 

 

 

 

 

 

Крытэрыі і паказчыкі поспеху праекта:

Крытэрыі

 

Паказчыкі

 

 

1

Стан здароўя навучэнцаў

 

Ўмацаванне фізічнага і маральнага здароўя дзяцей. Высокая прадукцыйнасць, нізкая стомленасць, адсутнасць турботы

 

2

Занятасць навучэнцаў

Максімальнае ўцягванне дзяцей у арганізаваныя мерапрыемствы, у тым ліку якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

 

 

3

Праява асобы навучэнцаў

 

Павышэнне творчага патэнцыялу кожнага дзіцяці, рэалізацыя яго асабістага “я”.

 

4

Узровень згуртаванасці каманды

 

Кожны вучань займае годнае месца ў калектыве, удзельнічае ва ўсіх формах групавой дзейнасці

 

5

Задаволенасць вучняў, настаўнікаў, бацькоў

 

Сумесны ўдзел у справах

 

6

Наведвальнасць

 

Удзел навучэнцаў у праектных мерапрыемствах

 

 

 

 

Рэсурсная падтрымка рэалізацыі праекта.

 

кадры: падрыхтоўка педагагічных работнікаў для праектнай працы;

метадычныя: распрацоўка метадычнага матэрыялу, які забяспечвае працу над праектам; публікацыя сцэнарных распрацовак, метадычных рэкамендацый;

арганізацыйныя: каардынацыя работы па праекце; арганізацыя ключавых кейсаў у рамках праекта;

матэрыял: аказанне фінансавай падтрымкі.

 

 

 

Вынікі:

 

- максімальная занятасць вучняў у шосты школьны дзень;

- арганізацыя розных сацыяльна значных забаўляльных мерапрыемстваў;

- пашырэнне актыўнага ўдзелу бацькоў у адукацыйных мерапрыемствах у шосты школьны дзень;

- актывізацыя дзейнасці дзіцячых і маладзёжных аб'яднанняў і арганізацый;

- удасканаленне работы органаў самакіравання;

- павышэнне ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці і ўмацаванне здароўя навучэнцаў.

 

Цыклаграма шостага школьнага дня

1-ая субота – Дзень грамадзянскага і патрыятычнага, духоўна-маральнага выхавання

2-ая субота – Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

3-ая субота – Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

4-ая субота – Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

5-ая субота - Дзень традыцый установы адукацыі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

свернуть