Шестой школьный

ПЛАН

выхаваўчых мерапрыемстваў у 6-ы школьны дзень тыдня з навучэнцамі дзяржаўнай установы адукацыі “Багданаўская сярэдняя школа”

на ІІ паўгоддзе 2023/2024 навучальнага года

Месяц

Дата

Назва мерапрыемства

Клас

Адказныя

Студзень

13.01

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Даніленка М.М.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

1.  Пазнавальная праграма “Вітаміны я люблю –

быць здаровым я хачу”

2. Гульня-падарожжа “Лабірынт здароўя”

3. Інтэлектуальная гульня “Зрабі здаровы выбар!”

20.01

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Гіль Т.Ч.

Віленцій Я.В.

1. Конкурс малюнкаў “Прафесія - выратавальнік”

2. Гадзіна зносін “Выбар прафесіі – гэта сур’ёзна”

3. Дзелавая гульня “Дороги, которые мы выбираем”

27.01

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

 

Явідовіч А.С.

Палубінская Ю.А.

Садоўская С.І.

1. Сямейная гасцёўня “Як добра, калі мы разам”

2. Творчы конкурс “Мая сям’я”

3. Круглы стол “Уважение к родителям – залог успешной семьи в будущем”

Люты

03.02

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання, духоўна-маральнага выхавання

 

1-4

5-7

8-11

11

 

 

Даніленка М.М.

Гардынец І.Б.

Віленцій Я.В.

Іванчык Н.А.

Крымоўская В.А.

1. Гульня-падарожжа «Ёсць такі таленавіты народ»

2. Прэзентацыя-экскурс “Памяць, якой не будзе забыцця…”

3. Інтэрактыўны занятак «Патриотизм! Как много в этом слове»

4. Вечар сустрэчы выпускнікоў “Гартаючы школьныя старонкі”

10.02

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

 

5-7

8-11

 

Крымоўская В.А.

 

Гіль Т.Ч.

Іванчык Н.А.

1. Квэст-гульня “Сакрэты здаровага харчавання са смяшарыкамі”

2. Гульня-падарожжа  “Асновы здаровага ладу жыцця”

3. Выступленне агітбрыгады “Мы за ЗЛЖ”

 

17.02

 

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Явідовіч А.С.

Палубінская Ю.А.

Гардынец А.М.

1. Квэст-гульня “Юныя майстры”

2. КВІЗ-віктарына “У свеце прафесій”

3. Прафарыентацыйная гульня “Наша дарога ў заўтра”

 

24.02

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Вайшнаровіч І.А.

Садоўская С.І.

1. Гульнёвая праграма  “Сямейны калейдаскоп”

2. Конкурс-гульня “Наша дружная сям’я”

3. Інтэрактыўны дыялог “Бацькоўскі аўтарытэт”

 

 

Сакавік

02.03

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання, духоўна-маральнага выхавання

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Крымоўская В.А.

Гардынец І.Б.

Гардынец А.М.

1. Час зносін “Што такое сяброўства?”

2. Вусны часопіс “Я памятаю… Я ганаруся”

3. Гульня “Сваімі словамі”

 

09.03

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

5-7

8-11

 

Міхалоўская Н.М.

Палубінская Ю.А.

Садоўская С.І.

1. Пазнавальная гульня “Сябры нашага здароўя”

2. Свая гульня “Правільнае харчаванне – залог здароўя”

3. Інтэрактыўны дыялог  “Не переступай черту”

 

16.03

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Явідовіч А.С.

Вайшнаровіч І.А.

Віленцій Я.В.

1.              Конкурсная праграма “Клуб вясёлых майстроў”

2. КВІЗ “Па хвалях прафесій”

3. КВІЗ “Всё о профессиях”

 

23.03

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1. Гульнёвая праграма “Сямейны калейдаскоп”

2. Конкурс малюнкаў “Мая сям’я – маё багацце”

3. Адкрыты мікрафон “”Шчаслівая сям’я – гэта…”

4. Сямейны фотаальбом “Мая сям’я і нашы традыцыі”

 

1-4

5-7

8-11

Даніленка М.М.

Гіль Т.Ч.

Іванчык Н.А.

 

 

Красавік

06.04

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Міхалоўская Н.М.

Палубінская Ю.А.

Садоўская С.І.

1. Гульня-падарожжа “Жыву ў Беларусі і тым ганаруся”

2. КВІЗ-віктарына “Святыні роднай зямлі”

3. Эрудыт-круіз “Краіна мая Беларусь”

 

13.04

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

1-4

 

5-7

 

8-11

 

Явідовіч А.С.

 

Гіль Т.Ч.

 

Віленцій Я.В.

1. Гульнявая праграма “Каб здаровым моцным быць, трэба са спортам дружыць”

2. Сямейнае спартыўнае свята “Вместе весело – вместе безопасно!”

3. Квэст “Да! Здоровому образу жизни”

 

20.04

 

 

 

 

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

1-4

5-7

8-11

 

Даніленка М.М.

Гардынец І.Б.

Іванчык Н.А.

1. Конкурс малюнкаў “Прафесіі павышанай рызыкі”

2. Вусны часопіс “Шлях у прафесію пачынаецца ў школе”

3. Заняткі з элементамі трэнінга “Кім быць? Кім стаць?”

27.04

 

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1-4

5-7

8-11

 

 

Крымоўская В.А.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

1. Конкурс малюнкаў “Мы малюем шчасце”

2. Гульня-практыкум “Сямейныя ролі”

3. Зварот у будучыню “Я і мая шчаслівая сям’я”

 

 

Май

04.05

Дзень грамадзянскага і патрыятычнага выхавання, духоўна-маральнага выхавання

 

 

1. Гульня-віктарына “Падарожжа па Беларусі”

2. Квэст-гульня “Хочешь мира? Помни о войне!”

3. Акцыя “Мы памятаем! Мы шануем! Мы ганарымся!”

1-4

5-7

   8-11

Явідовіч А.С.

Гардынец І.Б.

Іванчык Н.А.

11.05

Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

 

 

1. Фотавыстава “Семь Я”

2. Агітбрыгада “Казка пра ЗЛЖ”

3. Велапрагулка “Сцяжынкамі роднай старонкі”

1-4

5-7

8-11

 

Даніленка М.М.

Вайшнаровіч І.А.

Гардынец А.М.

 

18.05

Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

 

 

1. Вусны часопіс “Цікавыя прафесіі вакол нас”

2. Квэст-гульня “Прафесіі вакол мяне”

3. Анлайн- гульня “Трудом мы славим край родной”

1-4

5-7

8-11

Міхалоўская Н.М.

Гіль Т.Ч.

Садоўская С.І.

25.05

Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

 

 

1.          Фотавыстава “Сямейная крэпасць: праверана часам”

2.          КТД “Дружная сям’я – дружны клас”

3.          Сямейная гадзіна “Когда в семье все вместе, то и душа на месте”

1-4

 

5-7

8-11

 

Крымоўская В.А.

 

Палубінская Ю.А.

Віленцій Я.В.

 

Намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце                                                              Я Б.Аляшкевіч

 

 

 

 

О завершении учебных занятий, окончании 2023/2024 учебного года

О завершении учебных занятий, окончании 2023/2024 учебного года

На основании части второй пункта 2 статьи 150 Кодекса Республики Беларусь об образовании:

учебные занятия завершаются 31 мая 2024 г., а для учащихся IX (Х классов, в которых обучались учащиеся с особенностями психофизического развития с пятилетним сроком обучения на I ступени общего среднего образования) и XI (XII) классов – 24 мая 2024 г.;

учебный год завершается 31 августа 2024 г.

Торжественные мероприятия «Последний звонок» для учащихся IX (Х) классов, XI (XII) классов учреждений образования, реализующих образовательную программу базового образования, образовательную программу среднего образования, образовательную программу специального образования на уровне общего среднего образования, проводятся 25 мая 2024 г.

 

свернуть

ПРАЕКТ ШОСТАГА ШКОЛЬНАГА ДНЯ “Выхоўваем патрыётаў”

Дзяржаўная ўстанова адукацыі

«Багданаўскі навучальна-педагагічны комплекс

дзіцячы сад – сярэдняя школа»

 

 

 

 

 

 

 

ПРАЕКТ ШОСТАГА ШКОЛЬНАГА ДНЯ

 

“Выхоўваем патрыётаў”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіраўнік праекта:

Аляшкевіч Я.Б., намеснік

дырэктара па выхаваўчай

рабоце

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Багданаў, 2022

 

Актуальнасць

 

Задача забеспячэння эфектыўнай занятасці навучэнцаў у суботні дзень у цяперашні час з'яўляецца неад'емнай часткай адукацыйнага працэсу ўстановы адукацыі.

Мы лічым неабходным стварыць умовы для пашырэння сферы інтарэсаў нашых дзяцей, навучыць іх адпачываць цікава, разнастайна і карысна.

Ключавым момантам з'яўляецца забеспячэнне выразнай арганізацыі вольнага часу дзяцей і падлеткаў - далучэнне навучэнцаў у фізкультурна-аздараўленчую, працоўную і культурна-досуговую дзейнасць, спорт, турызм, мастацкую і тэхнічную творчасць, у розныя аб'яднанні па інтарэсах, забеспячэнне паўнацэннага функцыянавання камп'ютарнага класа і спартыўнай базы ўстановы адукацыі.

Выхаваўчая работа ўстановы адукацыі заснавана на грамадзянска-патрыятычным, духоўна-маральным і прававым выхаванні; развіцці дзіцячых і моладзевых ініцыятыў, фарміраванні здаровага ладу жыцця навучэнцаў; працоўным выхаванні, выхаваўчай рабоце з выкарыстаннем інфармацыйна-камунікацыйных тэхналогій; удасканаленні сістэмы ўзаемадзеяння адукацыйнай установы з сям'ёй.

Дзейнасць педагагічнага калектыву па арганізацыі шостага навучальнага дня павінна адказваць разнастайным патрэбам навучэнцаў і іх бацькоў.

Арганізацыя шостага навучальнага дня ўспрымаецца педагагічным калектывам як складаны комплексны працэс, які закранае ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу, паколькі яго эфектыўнасць напрамую залежыць ад калегіяльнага падыходу ў пабудове мадэлі дзейнасці, распрацоўцы індывідуальнай, канкрэтнай формулы суботняга дня.

Арганізаваныя такім чынам мерапрыемствы ў суботні дзень павялічваюць прастору, у якім дзеці могуць развіваць сваю актыўнасць, дэманстраваць тыя якасці, якія часта застаюцца незапатрабаванымі ў навучальным працэсе. Неабходна імкнуцца да таго, каб у шосты дзень тыдня навучэнцы маглі прымаць актыўны ўдзел у мерапрыемствах, накіраваных на ўмацаванне фізічнага, псіхалагічнага і маральнага здароўя школьнікаў, іх інтэлектуальнага развіцця, грамадзянскага станаўлення, а таксама атрымліваць станоўчы эмацыйны зарад. Праца ўстановы адукацыі ў шосты дзень таксама можа аказаць станоўчы ўплыў на прафілактыку злачынстваў і правапарушэнняў.

 

 

Мэта:

фарміраванне адзінай адукацыйнай прасторы ў шосты школьны дзень, накіраванай на стварэнне адпаведных умоў для фарміравання грамадзяніна і патрыёта, адказнага сем'яніна, канкурэнтаздольнай асобы, здольнай прымаць асэнсаваныя рашэнні, эфектыўнай працоўнай і прафесійнай дзейнасці, якая спрыяе развіццю і росквіту Рэспублікі Беларусь; фарміраванне ў падрастаючага пакалення адказнага стаўлення да свайго здароўя як асобаснай і сацыяльнай каштоўнасці.

 

Задачы:

- выхаванне патрыятычна настроенай моладзі з самастойным мысленнем, якая валодае творчым светапоглядам, прафесійнымі ведамі, якая дэманструе высокую культуру, адказнасць і здольнасць прымаць самастойныя рашэнні.

- садзейнічанне ў набыцці ведаў, развіцці навыкаў і ўменняў здаровага ладу жыцця, захаванні і ўмацаванні здароўя, маральнага, бяспечных і адказных паводзін.

- стварэнне ўмоў для развіцця ініцыятывы кожнага дзіцяці, фарміравання і праяўлення лідарскіх якасцей навучэнцаў.

павышэнне эфектыўнасці працоўнага выхавання падлеткаў, ўкараненне новых падыходаў да яго арганізацыі.

- аказанне эфектыўнай сацыяльна-педагагічнай падтрымкі і псіхалагічнай дапамогі

- арганізацыя работы самакіравання, дзіцячых і моладзевых сацыяльна значных ініцыятыў, выкарыстанне патэнцыялу моладзевых і дзіцячых грамадскіх арганізацый.

- стварэнне ўмоў для ўдзелу сем'яў у выхаваўчым працэсе.

 

Асноўныя напрамкі выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень:

 

- грамадзянска-патрыятычнае і духоўна-маральнае, прававое выхаванне;

- развіццё дзіцячых і маладзёжных ініцыятыў, самакіравання;

- падрыхтоўка да працы і выбар прафесіі;

- прадухіленне супрацьпраўных дзеянняў навучэнцаў;

- спартыўна-масавыя і фізкультурна-аздараўленчыя мерапрыемствы;

- праца з бацькамі.

 

Удзельнікі праекта:

 

- навучэнцы 1-10 класаў;

- бацькі (законныя прадстаўнікі) навучэнцаў;

- настаўнікі;

 

 

 

 

Механізм рэалізацыі праекта:

Этапы

Чаканыя вынікі

 

Арганізацыйны

 

(май - верасень 2022)

 

1. Стварэнне творчай групы для рэалізацыі праекта шостага школьнага дня “Выхоўваем патрыётаў”

2. Аналіз і адбор метадычнай літаратуры па дадзенай праблеме.

3. Арганізацыя супрацоўніцтва паміж бацькамі і ўстановай адукацыі.

4. Стварэнне умоў для ўдасканалення формаў і метадаў пазаўрочнай дзейнасці настаўнікаў і вучняў.

 

Асноўны

(верасень 2022 - май 2023)

 

Арганізацыя работы па напрамках праекта.

2. Актыўны ўдзел законных прадстаўнікоў ў мерапрыемствах, якія праводзяцца ў рамках праекта "шосты школьны дзень".

3. Удзел у раённых спаборніцтвах па плане ўпраўлення па адукацыі, спорту і турызму Валожынскага райвыканкама на 2022, 2023 гады.

4. Кантроль за выкананнем мерапрыемстваў, запланаваных у рамках праекта

 

Заключны

(май - чэрвень, 2023).

1.    Апрацоўка вынікаў маніторынгу ўдзелу дзяцей і бацькоў у мерапрыемствах шостага школьнага дня (май-чэрвень, 2023 года).

2.      Абагульненне вопыту, заснаванага на выніках рэалізацыі праекта.

3. Падвядзенне вынікаў рэалізацыі праекта (да 03.07.2023 года).

 

 

 

 

 

 

 

 

Крытэрыі і паказчыкі поспеху праекта:

Крытэрыі

 

Паказчыкі

 

 

1

Стан здароўя навучэнцаў

 

Ўмацаванне фізічнага і маральнага здароўя дзяцей. Высокая прадукцыйнасць, нізкая стомленасць, адсутнасць турботы

 

2

Занятасць навучэнцаў

Максімальнае ўцягванне дзяцей у арганізаваныя мерапрыемствы, у тым ліку якія патрабуюць асаблівай педагагічнай увагі

 

 

3

Праява асобы навучэнцаў

 

Павышэнне творчага патэнцыялу кожнага дзіцяці, рэалізацыя яго асабістага “я”.

 

4

Узровень згуртаванасці каманды

 

Кожны вучань займае годнае месца ў калектыве, удзельнічае ва ўсіх формах групавой дзейнасці

 

5

Задаволенасць вучняў, настаўнікаў, бацькоў

 

Сумесны ўдзел у справах

 

6

Наведвальнасць

 

Удзел навучэнцаў у праектных мерапрыемствах

 

 

 

 

Рэсурсная падтрымка рэалізацыі праекта.

 

кадры: падрыхтоўка педагагічных работнікаў для праектнай працы;

метадычныя: распрацоўка метадычнага матэрыялу, які забяспечвае працу над праектам; публікацыя сцэнарных распрацовак, метадычных рэкамендацый;

арганізацыйныя: каардынацыя работы па праекце; арганізацыя ключавых кейсаў у рамках праекта;

матэрыял: аказанне фінансавай падтрымкі.

 

 

 

Вынікі:

 

- максімальная занятасць вучняў у шосты школьны дзень;

- арганізацыя розных сацыяльна значных забаўляльных мерапрыемстваў;

- пашырэнне актыўнага ўдзелу бацькоў у адукацыйных мерапрыемствах у шосты школьны дзень;

- актывізацыя дзейнасці дзіцячых і маладзёжных аб'яднанняў і арганізацый;

- удасканаленне работы органаў самакіравання;

- павышэнне ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці і ўмацаванне здароўя навучэнцаў.

 

Цыклаграма шостага школьнага дня

1-ая субота – Дзень грамадзянскага і патрыятычнага, духоўна-маральнага выхавання

2-ая субота – Дзень прапаганды здаровага ладу жыцця

3-ая субота – Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі

4-ая субота – Дзень узаемадзеяння з сям’ёй

5-ая субота - Дзень традыцый установы адукацыі “Восеньскі кірмаш”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

свернуть