Организация и проведение методических мероприятий в учреждении образования

РМА настаўнікаў гісторыі

17 сакавіка 2020 года ў дзяржаўнай установе адукацыі «Багданаўскі
навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад – сярэдняя школа» ў рамках
раённага метадычнага аб’яднання настаўнікаў гісторыі быў праведзены ўрок
гісторыі Беларусі ў 7 класе па тэме «Рэфармацыя і Контррэфармацыя»
(настаўнік Буйко С.М.). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
свернуть

Педагагічны савет «Аб’ектыўнасць ацэнкі і якасці ведаў вучняў на сучасным этапе развіцця адукацыі».

«Аб’ектыўнасць ацэнкі і якасці ведаў вучняў на сучасным этапе развіцця адукацыі».

 

3 студзеня 2020 года ва ўстанове адукацыі прайшло пасяджэнне педагагічнага савета па тэме «Аб’ектыўнасць ацэнкі і якасці ведаў вучняў на сучасным этапе развіцця адукацыі».

Тэма педагагічнага савета актуальная, так як праблема ацэнкі і ацэначнай дзейнасці – адна з актуальных у педагагічнай тэорыі і практыцы. У розныя перыяды жыцця грамадства вымярэнне якасці ведаў вучняў, а таксама адлюстраванне вынікаў гэтых вымярэнняў заўсёды выклікалі цікавасць з боку педагогаў, псіхолагаў, бацькоў.

Педагагічны савет праведзены з мэтай фарміравання матывацыі педагагічнага калектыву да павышэння эфектыўнасці выкарыстання розных формаў кантролю і ацэнкі ведаў вучняў, раскрыцця ролі працэсу ацэньвання ў павышэнні ўзроўню вучэбнай матывацыі.

У ходзе педагагічнага савета педагогі актуалізавалі свае веды па асноўных пытаннях кантролю ведаў і ўменняў вучняў. Затым падзяліліся педагагічным вопытам па выкарыстанні разнастайных формаў кантролю і ацэнкі ведаў вучняў.

Былі вызначаны патрабаванні да ацэньвання ведаў вучняў і распрацаваны рэкамендацыі па праблеме ацэньвання з мэтай павышэння прафесійнай кампетэнцыі педагогаў.

 

 

alt

alt

свернуть

Канспект комплекснага занятку для будучых першакласнікаў

ВЫКАРЫСТАННЕ РАЗНАСТАЙНЫХ ФОРМАЎ КАНТРОЛЮ НА ЎРОКАХ ЗАМЕЖНАЙ МОВЫ

Обучение по станциям